ściągam sobie muze , bo idziemy jutro do kina na bitwe warszawską czyli nie dla mnie, no ale jak jest wycieczka to płace i ide nie ? ;d . wycieczki to najfajniejsza rzecz w szkole :D . w sumie to nie jest wycieczka ale wyjście klasoe ale oke ;d
zastanawiam się czy brać jutro moją dużą torbe. pomyśle jeszcze , albo się dopytam kto jaką bierze ;d.
to chyba na tyle bo nie mam weny na pisanie -.-
~Magda ♥
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz