sobota, 29 października 2011

oj , oj , oj

Ludzie co jest ;/ znudziło sie wam wchodzenie tuuu ????
774


edit by magda. : skąd wiedziałaś ? hahahah . już nuuuuudnoooo jest :D

czwartek, 27 października 2011

łoooo , tylko nie too ;/

Hmmm  od czego tu zaczac ;p ..DUZO NAS ;p azz 673 ;pp
hm , hm  , hm ... zle sie czuje nie mam weny do pisaniaaa ;pp

Ruski był najlepszy hahahahahahaha ... ;p
_________________
ogolnie mam zły humor kazdy dzis widział ;/    
ehhh , nie mam z kim pogadac .. nikt mnie nie rozumie ;/

środa, 26 października 2011

hai . co ja moge tu napisać ?. nicz :D.

ściągam sobie muze , bo idziemy jutro do kina na bitwe warszawską czyli nie dla mnie, no ale jak jest wycieczka to płace i ide nie ? ;d . wycieczki to najfajniejsza rzecz w szkole :D . w sumie to nie jest wycieczka ale wyjście klasoe ale oke ;d

zastanawiam się czy brać jutro moją dużą torbe. pomyśle jeszcze , albo się dopytam kto jaką bierze ;d.

to chyba na tyle bo nie mam weny na pisanie -.-

~Magda ♥

wtorek, 25 października 2011

Proszę.!

Serdecznie prosze o oddanie głosu na obraz 15 - Klaudi Mościckiej ;)

http://gimsok.republika.pl/11konkursjp2/2011klg3.htm

Na samym dolee !!!
                                         Z Gory Dziekuje ;)

ał ;/

24 .10. 11 ;ppp
na 1 lekcji ppomazałam sie cała farmabi xddd (sztukaaa)
na 2 lekcji jak siadałam to mi krzesło zabrali ;p (religia)
zawartosc piornika kolegi wsypałam do rekawa (religia )
na 3 lekcji strzeliłam 2 gole ( W-f)
na 7 lekcji ogladałam mecz 1b vs. 2b ;pp
____________
o 17 poszłam grac w halowke ;pp haha nom xd ale zamuł xdddddddd
jestem troche posiniaczona ;p

poniedziałek, 24 października 2011

xd.!

Twoja Mama Wie Że Używasz SKAJPAJA ?? Moja nie boje sie jej powiedzec ;pp hahah Kochamm <3


Edit Magda : Oczywiście że nie wie ;d.

Once Donce

Hejciaa ;)
Wsztstko sie układa i jest spoko ;)
 __________________
3 życie moje jest tooo LP- Linkink Park
Kocham goo <3

http://www.youtube.com/watch?v=uyXOJMHR8Gw&feature=fvsr


<3333 kocham toooo ;)
4 Zyciee muzyczne bd jutroo a co bd w poscie to  NIESPODZEWANKAAA ;)
_____________________________________________________________________

Oh, jak nas Duzo ;)
505 , podajże 6 dzien ;) 
Pozdrawiammm Serdecznieee Piszacych na Czacie ;pppp Z Wami Zawsze Fazkaaa <3
GADAM NA SKAJPAJU ! PSI ?

Ciekawe ;p

24.10.11 ;)
Siemaneczkooo ;p ( troszke o sql )
Dziss miałam bardzo Fajniutki dzen ;) poniewaz dałam cos komus , ale nie jestem pewna czy to sie spodobało ;// Troszke byłam smutnaa ;/;/ .... Ale to nic na 2 przerwach szalałam z Jowitkaaa w szatniii ;p ;))
Co tam jeszcze moge powiedzec hmmmm ;
Lizak był Zajebisty ;** <3 Ktos Wie o Co chodziii <3

Moze wamm jakas nutkee damm ;pp ale o tym potem ;pp a no iii o tych 9 zyciach muzycznych napisze wam w nastepnym poscie , bo nie mam zbyt duzo czasu naraziee ;)
 
Nuteczka leci w wasza Strone ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QczgvUDskk0                    Moja Ulubiona nutkaaa <3

niedziela, 23 października 2011

hahahahha

Czy twoja Mama wie ze ĆPIESZ?____________
Jak nas Duzooo ;) Pozdr wszystkich 328    5 dzen ;ppp 

Rano.?! to nie Rano to Południe ;pp

23.10.11
Obudziłam Sie niby rano hehe ale w Południe .. Otworzyłam oczy i pierwsze spojrzenie było na szafe oblkejona Waszymi zdj<3 Czyi moich przyjaciół .. Dziekuje ze jestescie <3
Niedługo opublikuje te  wasze zdj na blogu <3 ;) Kocham Was za to ze jestescie ze mna kazdego Poj*****o Dnia ;*** ______________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=EURj8yU9dtM

czwartek, 20 października 2011

Ćut ćut o mnie ;]

A więc, ja nie jestem tu po to żeby pisać o rapie, bo nie słucham. Bd pisała po prostu czego ja słucham i uważam za fajne :] .

Ja przede wszystkim słucham popu. Dziś mam zły dzień bardzo, więc słucham se muzy na pocieszenie :D

przed chwileczką się skończyło :D

teraz tooo ♥♥

Starsznie lubie LMFAO :D.

O tej całej reszcie ludków których słucham powiem potemmm . ;]

Jak 'poznałam' LMFAO ?
Albo przez eske- co jest bardzije możliwe, albo przez vive. A wszytko dzięki piosence ''Party Rock Anthem''. Wcześnie jeszcze słyszałam ''Shots'', ale nie miałam zielonego pojęcia że to ich nutka :D


No to na razie tyle . ;]
~Magda ♥

Nie Płakaj i tak sie Przewalimy ;)

Środa 19.10.11r

Jak zawsze w Sql musielismy z dz. cos odwalic .Wiec poszłysmy na nasza miejscowke w szatni na sweet niebieska ławke i zielone krzesełko <3 ja usiadzłam na krzesełku a weronika mi na kolanach ;) .. Przesuwaliśmy się po całym dole , az w koncu sie wywalilismy za pomoca Efy ,ktora nas popchneła xd ;) Było Duzo smiechow huheuhehahur..! na cała szatnie ;)

 Teraz z pozdrowieniami dla Weni i Efy <3 pioseneczka nasza O.S.T.R - Nie Odejdę Stad
Czytałam , ze O.S.T.R to ostatnia szansa Rapu ;) Fakt Rap ma wielu fanów o.s.t.r podniósł do Gory ..
Mowa o GORZE to piosenaczka leci w wasza str. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_VW_Ij89_s4
<3 O.S.T.R - NIE ODEJDE STAD <3


http://www.youtube.com/watch?v=r34977ys7hY
O.S.T.R- Z Góry na Doł <3

            Na Dziś to Wszystko <3 Pozdrawiam i miłej nocy zycze ;)

Oj Tam , Oj Tam ;)

Trochce opowiem wam o moim dniu;) Był bardzo muzyczny i śmieszny;p. wstałam o 8;10 xd i do sql poszłam ;).
na 3 przerwie porwały mi sie spodnie , ale na szczescie nikt tego chyba nie widział xddd. Wiec poszłam do sis odbrac słuchawki i zmienic spodnie ;) xd ... 5 przerwa siedziałam z Marcinem i Jowita w szatni na ławce ;)
Było bardzo fanie ... pizdziło xde... !
 
            Dobra koniec o moim dniu . Pewnie chcecie nowa nutke do posłuchania ;) Prosze bardzo ;)
Dla Magdy. <3 i Jowity ; Oj tam , Oj tam <3http://www.youtube.com/watch?v=Y199s-8e6kQ&feature=grec_index

Miłego Słuchania ;)

środa, 19 października 2011

Hejaczki ;]

Magda jestem . Gabii zaprosiła mnie do pisania tego bloga ;]. Cieszę się . ;p. Nie wiem o czy bd tu pisać, na pewno nie o rapie, ponieważ nie słucham . Nom to chyba tyle na razie ;d

Ukochana Piosenka HG

http://www.youtube.com/watch?v=dI5iX0H1vWo

Cos w Moim stylu ;)

Kocham Rap♥♥ .. 
Najlepsza odskocznią jest ta muzyka . Wiele razy pomogła mi w życiu . Dlatego postanowiłam założyć bloga ;). <3
Hmmm, Od czego by tu zacząć  , może powiem wam jakich raperów Słucham ;
- Pih
- Chada
- Sobota
- Gabi
- Wdowa
- HEMP GRU

- O.S.T.R ♥♥
- Pezet
- Eldo ♥♥♥
- Słoń♥♥♥♥
- Hades
- Peja♥♥♥♥♥

Rap W Moim Sercu Do końca Życia ♥♥
________________
Mój blog nie bedzie tylko mówił o Rapie , ale o Muzyce;)

Czesc , Nazywam sie Gabi ;))

WITAM . ! Na moim Blogu ;)